
Праблема над вырашэннем якой працуе калектыў у 2022/2023 навучальным годзе:
"Вызначэнне аптымальных шляхоў фарміравання метапрадметных уменняў і навыкаў, рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу зместу вучэбных заняткаў з мэтай павышэння якасці адукацыі".
На шляху да вырашэння праблемы павінны быць вырашаны наступныя задачы:
1. Працягваць работу па забеспячэнні далейшага росту якасці адукацыі праз:
- выкарыстанне абноўленых нормаў ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці;
- рэалізацыю выхаваўчага патэнцыялу кожнага вучэбнага прадмета;
- умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі.
2. Развіваць культурна-адукацыйную прастору гімназіі праз:
- фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці на аснове гісторыка-культурных каштоўнасцей беларускага народа;
- развіццё адаптыўнага здароўезберагаючага асяроддзя гімназіі з дапамогай фарміравання навыкаў здаровага ладу жыцця, сацыяльнага імунітэту;
- павышэнне якасці работы па прафілактыцы асацыяльных паводзін непаўналетніх пры дапамозе ўдасканалення сістэмы аказання ім педагагічнай, псіхалагічнай і сацыяльна-педагагічнай дапамогі.
3. Стварэнне ўмоў для прафесійнай рэалізацыі педагогаў праз:
- уключэнне педагогаў у дзейнасць па засваенні спосабаў арганізацыі прадуктыўнай вучэбна-пазнавальнай, сацыяльна значнай дзейнасці;
- пашырэнне сучасных адукацыйных тэхналогій і методык, заснаваных на дыялогу і супрацоўніцтве, як сродку развіцця асобасных і метапрадметных кампетэнцый вучняў;
- далейшае ўкараненне ў практыку выкарыстання электронных сэрвісаў і рэсурсаў для развіцця інфармацыйнай культуры і медыякампетэнтнасці настаўнікаў.