Цяжкасці ў адносінах з дзецьмі і шляхі іх выпраўлення - Гімназія №4 г. Мінска
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Цяжкасці ў адносінах з дзецьмі і шляхі іх выпраўлення

Памятка для бацькоў і настаўнікаў

Цяжкасці ў адносінах з дзецьмі і шляхі іх выпраўлення

Мэта, якую несвядома праследуе дзіця

Паводзіны дзіцяці

Рэакцыя дарослых

Адказ дзіцяці на рэакцыю дарослых

Рэкамендацыі педагога сацыяльнага

 

 

Прыцягнуць да сябе ўвагу

 

 

Ные, шуміць, умешваецца ў размову, не слухаецца і інш.

 

 

Звяртаюць ўвагу і раздражняюцца

 

 

Спыняецца на час, затым зноў пачынае

  1. Ігнараваць.
  2. Звяртаць увагу. Калі вядзе сабе добра
  3. Задаць пытанне: “Можа ты хочаш, каб я звярнула на цябе увагу?”

Паказаць, што мае ўладу над другімі

Адказваецца рабіць тое, што ад яго хочуць

Спрабуюць выкарыстаць сваю ўладу, каб заставіць, пачынаюць сердаваць

 

Упарціцца ці ўзмацняе непавінавенне

 

Пазбягаць барацьбы за ўладу

Адплаціць, адпомсціць, узяць рэванш

Шкодзіць ці псуе рэчы, можа пакрыўдзіць

Лічаць дзіця подлым і злым, адчуваюць гнеў, крыўду.

Адчувае сабе пакрыўджаным, імкнецца адплаціць яшчэ і за гэта

Не паказваць свой гнеў і крыўду

Прадэманстраваць сваю няздольнасць і неадэкватнасць

Няздольны навучыцца самастойным навыкам

Згаджаюцца ў тым, што дзіця ні на што не здольнае

Застаецца бездапаможным

Паверыць у здольнасці і магчымасці дзіцяці, даць яму зразумець, што ў яго вераць.