Адрасы прафесійнага вопыту - Гімназія №4 г. Мінска
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адрасы прафесійнага вопыту

        

2015/2016 навучальны год

  • Бронава І.У. (настаўнік замежнай мовы) – абагульненне вопыту па тэме: “Выхаванне грамадзянска-патрыятычных якасцей навучэнцаў на занятках і ў пазакласнай дзейнасці  па англійскай мове”.
  • Ганкевіч І.Г. (настаўнік замежнай мовы) – абагульненне вопыту па тэме: “Выкарыстанне інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій на ўроках англійскай мовы як умова фарміравання камунікатыўнай кампетэнцыі навучэнцаў”.
  • Гарноўскі  А.Р. (настаўнік інфарматыкі) – абгульненне вопыту па тэме:    “Практыка-арыентаванае навучанне як інстумент фарміравання навыкаў практычнага прымянення прыкладных праграм”.
  • Замаронава Л.І. (настаўнік беларукскай мовы і літаратуры) – абагульненне вопыту па тэме:”Асобасна-арыентаванае навучанне на ўроках беларускай мовы і літаратуры ( 5-7 класы)”.
  • Лазоўская М.А. (настаўнік беларускай мовы і літаратуры) – абагульненне вопыту па тэме: ”Выкарыстанне тэстаў на ўроках беларускай мовы як сродку фарміравання арфаграфічнай пісьменнасці вучняў 5-7 класаў”.
  • Крываносава А.В. (настаўнік замежнай мовы) – абагульненне вопыту па тэме: ”Камунікатыўныя прыёмы на ўроках і ў пазаўрочнай дзейнасці па англійскай мове, якія спрыяюць адукацыйнай і сацыяльнай паспяховасці навучэнцаў”.
  • Шыдлоўская Г.Ю. (настаўнік замежнай мовы) – абагульненне вопыту па тэме: “Развіццё навыкаў гаварэння ў навучэнцаў на падставе камунікатыўна-арыентаванага навучання”.
  • Яноўская І.Л. (настаўнік матэматыкі) – абагульненне вопыту па тэме: “Самастойная работа як элемент развіцця ўнутранай матывацыі навучэнцаў на ўроках матэматыкі”.

2016/2017 навучальны год

  • Варанько Э.А. (настаўнік біялогіі) – абагульненне вопыту па тэме: “Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне адораных навучэнцаў на ўроках біялогіі”.
  • Вінаградава А.В. (настаўнік замежнай мовы) - абагульненне вопыту па тэме: "Развіццё пазанаваўчага інтарэсу навучэнцаў I ступені навучання на ўроках англійскай мовы пасродкам гульнявой дзейнасці".
  • Глотава Т.Г. (настаўнік класу фартэпіяна) - абагульненне вопыту па тэме: "Развіццё творчых здольнасцей малодшых школьнікаў на факультатыўных занятках па спецыяльным прадмеце (цымбалы)".
  • Каляда Н.А. (настаўнік па класу фартэпіяна) - абагульнене вопыту па тэме: "Духоўна-маральнае выхаванне асобы дзіцяці пасродкам музыкі на ўроках фортэпіяна".
  • Мялік А.Д. (настаўнік гісторыі і грамадазнаўства) – абагульненне вопыту па тэме: ”Калектыўна-размеркавальная дзейнасць на ўроках гісторыі Беларусі ў 8-9 класах”.
  • Ліпень Л.А. (настаўнік пачатковых класаў) - абагульненне вопыту па тэме: "Пабудова адукацыйнай траекторыі ў сістэме адаптатыўнай педагогікі".
  • Паніч А.У. (настаўнік замежнай мовы) - абагульненне вопыту па тэме: “Сістэма работы з адоранымі навучэнцамі на ўроках англійскай мовы”. 
  • Чарнухіна Н.Я. (настаўнік пачатковых класаў) - абагульненне вопыту па тэме: "Фарміраванне дзеянняў самацэнкі і самакантроля ў навучэнцаў пачатковых класаў на ўроках рускай мовы".
  • Якубовіч С.В. (настаўнік пачатковых класаў) - абагульненне вопыту па тэме: "Інтэрактыўныя метады навучання як сродак стымулявання пазнаваўчай актыўнасці на ўроках рускай мовы". 

2017/2018 навучальны год

  • Грышэль А.М. (настаўнік гісторыі, грамадазнаўства) - абагульненне вопыту па тэме: "Укараненне элементаў перспектыўна-апераджальнага навучання ў працэс падрыхтоўкі навучэнцаў да алімпіяд і інтэлектуальных конкурсаў па гісторыі". 
  • Пінчук А.У. (настаўнік беларускай мовы і літаратуры) - абагульненне вопыту па тэме: "Культурна-выхаваўчае асяроддзе як фактар эфектыўнай арганізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі па беларускай мове і літаратуры". 

2018/2019 навучальны год

  • Барташук Т.Э. "Папулярызацыя харавога мастацтва як сродка фарміравання сістэмы духоўна-маральных каштоўнасцей навучэнцаў" (на прыкладзе дзейнасці ўзорнага хора "СЯБРЫНА"), 2018 год