Цель и задачи - Гимназия 4 г.Минска
Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Цель и задачи

Агульнагімназічная тэма работы ў 2020/2021 навучальным годзе “Забеспячэнне якасці адукацыі шляхам выканання дзяржаўных стандартаў у сферы адукацыі, раскрыцця інтэлектуальнага і творчага патэнцыялу моладзі, фарміравання ў навучэнцаў нацыянальна-культурнай ідэнтычнасці”.

На падставе аналізу работы за 2019/2020 навучальны год відавочнай стала праблема: арганізацыя адукацыйнага працэсу на падставе сістэмна-дзейнаснага, культуралагічнага, асобасна арыентаванага і кампетэнтнаснага падыходаў да навучання з мэтай рэалізацыі сучасных адукацыйных тэндэнцый.

Для вырашэння праблемы вызначаны наступныя задачы:

1. Працягваць работу па забеспячэнні далейшага росту якасці адукацыі праз:

арганізацыя адукацыйнага працэсу на падставе сістэмна-дзейнаснага, культуралагічнага, асобасна арыентаванага і кампетэнтнаснага падыходаў;

пераход на абноўлены змест адукацыйнай праграмы сярэдняй адукацыі;

умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі.

2. Развіваць культурна-адукацыйную прастору гімназіі праз:

фарміраванне ў навучэнцаў грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці на аснове гісторыка-культурных каштоўнасцей беларускага народа;

развіццё адаптыўнага здароўезберагаючага асяроддзя гімназіі з дапамогай фарміравання навыкаў здаровага ладу жыцця, сацыяльнага імунітэту;

павышэнне якасці работы па прафілактыцы асацыяльных паводзін непаўналетніх пры дапамозе ўдасканалення сістэмы аказання ім педагагічнай, псіхалагічнай і сацыяльна-педагагічнай дапамогі;

далучэнне да работы па рэалізацыі міжнароднага праекта “Апрабацыя мадэлі стварэння сяброўскага і падтрымліваючага асяроддзя ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі” з мэтай стварэння бесканфліктнага адукацыйнага асяроддзя ў гімназіі.

3. Стварэнне ўмоў для прафесійнай рэалізацыі педагогаў праз:

актуалізацыю і паглыбленне ведаў настаўнікаў аб сучасных падыходах і спосабах арганізацыі самастойнай і калектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў, авалоданне здароўезберагальнымі тэхналогіямі;

выкарыстанне рэкамендацый па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі;

засваенне педагогамі спосабаў арганізацыі навучання з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, ан-лайн узаемадзеяння, дыстанцыйцнага навучання і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў.