Значительные достижения - Гимназия 4 г.Минска
Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Значительные достижения


 Вопыт і ініцыятыва нашых педагогаў

Гоцман Андрэй Міхайлавіч - Дзяржаўны служачы 4-га класа; настаўнік вышэйшай катэгорыі; 2006 год - грамата Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь; 2013 год -  падзячны ліст Кіраўніка адміністрацыі Фрунзенскага раёна г.Мінска; 2014 год -  Ганаровая грамата адміністрацыі Фрунзенскага раёна г.Мінска; 2014 год -  Ганаровая грамата камітэта па адукацыі Мінскага гарвыканкама; 2015 год - падзячны ліст Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь; 2015 год - падзяка Мінскага гарадскога Савета дэпутатаў; 2016 год - Ганаровая грамата Фрунзенскай раённай арганізацыі РГА "Белая Русь"; 2016 год - падзяка Мінскага гарадскога Савета дэпутатаў; 2016 год - падзячны ліст старшыні Мінгарвыканкама; 2018 год - Ганаровая грамата Мінскага гарадскога савета дэпутатаў і Падзяка Мінскага гарадскога камітэта Беларускага прафесійнага саюза работнікаў адукацыі і навукі; 2019 год – Ганаровая грамата адміністрацыі Фрунзенскага раёна г. Мінска; 2020 год – Падзячнае пісьмо Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, Ганаровая грамата Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь і Ганаровая грамата Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта,  2021 год – Ганаровая грамата Мінскага гарадскога Савета дэпутатаў і Ганаровая грамата Мінскага гарадскога камітэта Беларускага прафесійнага саюза работнікаў адукацыі і навукі. 

Лаўрэаты прэмій Мінгарвыканкама:
1. В.Э.Лук'янчук "Арганізацыя інтэрактыўнага ўзаемадзеяння педагогаў як сродак павышэння прафесіяналізму педагогаў і прадуктыўнасці метадычнай работы", 2022 год.
2. А.А.Струеў "Народна-сцэнічны танец як сродак комплекснага развіцця асобы вучня (на прыкладзе дзейнасці ўзорнага харэаграфічнанга ансамбля "Дзянніца"), 2021 год.
3. Т.Э.Барташук "Папулярызацыя харавога мастацтва як сродка фарміравання сістэмы духоўна-маральных каштоўнасцей навучэнцаў" (на прыкладзе дзейнасці ўзорнага хора "СЯБРЫНА"), 2018 год.
4. А.М.Грышэль "Укараненне перспектыўна-апераджальнага навучання ў падрыхтоўцы навучэнцаў да алімпіяд і інтэлектуальных конкурсаў па гісторыі" , 2017 год.
5. Н. П. Краўцова "Патрыятычнае выхаванне малодшых школьнікаў на аснове ўзаемадзеяння нацыянальна-рэгіянальнага кампанента і культурна-этнічнай спадчыны беларусаў", 2011 год. 
6. Н.У.Котава "Гражданско- патриотическое воспитание в системе профилактики социальной дезадаптации и девиантного поведения несовершеннолетних", 2011 год.
7. Ю.М.Бандарэнка "Адукацыйнае асяроддзе гімназіі як сродак фарміравання нацыянальнай свядомасці вучняў", 2010 год.
8. А.І.Карпук "Фарміраванне каштоўнасных пазіцый малодшых школьнікаў як фактар іх паспяховай сацыялізацыі", 2009 год.
Уладальнікі Грантаў Мінгарвыканкама за распрацоўку педагагічных праектаў:
1. А.М.Грышэль  Образовательный мультиплекс "Простая история" как основа подготовки обучающихся к олимпиадам и централизованному тестированию по учебным предметам "История Беларуси", "Всемирная история ", 2019 год.
2. І.У.Бронава "Гімназічнае турыстычнае бюро як сродак фарміравання іншамоўнай камунікатыўнай кампетэнцыі", 2014 год.
3. А.В.Калтовіч, В.У. Лавыш "Школьная прэса як сродак фарміравання творчых здольнасцей асобы", 2013 год.
4. В.М.Кулінковіч "Личностно-ориентированный подход на уроках русского языка и литературы как фактор повышения учебных компетенций и успешной социализации гимназистов", 2012 год.
5. Н.Я.Чарнухіна, Н. П. Краўцова, Н. У. Котава, В. Э. Лук’янчук  "Развіццё мыслення ў малодшых школьнікаў праз выкарыстанне ТРКМ ва ўмовах беларускага асяроддзя", 2011 год.
6. А.В.Крываносава, Ю. Л. Вдавіца, Н. А. Юшкевіч "Формирование социально успешной личности через создание условий для реализации интеллектуального и творческого потенциала      учащихся", 2010 год.
7. А. В. Калтовіч "Дзейнасць "Прэс-цэнтра" па фарміраванні ў вучняў маральна-духоўных каштоўнасцей і творчых здольнасцей", 2009 год.